Projekty
2014 Autorka konceptu : I. Pop-up store v zahradě ( výstavuje spolu s Daniele Givry a Zuzanou Krajčovičovou )
2005-2007 Manažerka projektu JPD 3: Otevřená věda (pedagogický program pro vzdělávání nadaných SŠ studentů)
2002 Kurátorka výstavy : Kresby–malby–sochy–objekty, Galerie Vyšehrad
2001 Řešitelka multimediální CD-ROM aplikace: Čeští spisovatelé a literární věda na přelomu století
řešitel projektu: Literární akademie, vysoká škola Josefa Škvoreckého
1996 Autorka výstavního konceptu ( spolu se Svatoplukem Klimešem ) : Evropa- tušení souvislostí, Starý královský palác, Pražský hrad (s A.F.T.E.C)
1995 Autorka výstavního konceptu ( spolu se Svatoplukem Klimešem ) : výstavní projekt Slovo v prostoru, Galerie bří Čapků (s A.F.T.E.C)
1995 Autorka výstavního konceptu ( spolu se Svatoplukem Klimešem ) : výstavní projekt Mosty, mezinárodní projekt Praha-Norimberk, výstavní síň Mánes, Praha (s NSPU)
1994 Kurátorka výstavy : Setkávání-Rencontre, Galerie bří Čapků ( v rámci projektu O.F.A. J.)
1994 Kurátorka výstavního projektu : Les dialogues franco-tchēques, Galerie Arcana Montpellier (s NSPU)
1994 Kurátorka výstavního projektu : Les Nouveaux Barbares, výstavní projekt v Kostele Sv. Jana Stětí, Praha Vyšehrad (s NSPU)
1993 Kurátorka výstavy : v rámci stáží Setkávání – Rencontre, Gröbeho vila, Institut dětí a mládeže MŠMT ČR ( v rámci projektu O.F.A. J. )
1991-1993 Koordinátorka projektu za ČR : Mezinárodní projekt kulturních výměn O.F.A.J.: 36 jeunes createurs à Montpellier, Dresden et Prague ( 36 mladých umělců v Montpellier, Drážďanech a Praze )
Jana Křížová > Sochy > Most
Bibliografie
1995 Most
Plastika konkrétně vznikající pro výstavu Nového sdružení v pražském Mánesu je odpovědí na nabídku česko-německé spolupráce na tomto projektu – k této výstavě spolek přizval totiž umělce z norimberské Kunsthalle a most měl představovat cestu k propojení a komunikaci obou měst, zemí či národností. Nicméně je také pojmem, který skýtá několik rovin interpretací: „Zajímá mě obsah, sdělení, význam, tomu je podřízena forma, linie, barva, co se týče mostů, obvykle je považujeme za něco stabilního, ale často je to tak, že jsme-li si něčím jisti, vzápětí přichází deziluze…“
Jiří Machalický napsal do katalogu výstavy:
Plastika Most je dalším příkladem autorčina vrstvení významů – most jako pevná hráz pro přechod je zároveň plná vratkých nožiček, jistě proto, abychom si uvědomili možnou nejistou volbu. Jedná se rovněž o vymezení tvaru, definujeme-li negativ, neznamená to nutně, že vystoupí pozitiv, naopak, můžeme získat oba negativy či pozitivy, vyvstane rovněž otázka: Co je tedy dřív, myšlenka či hmota, definuje myšlenka hmotu či hmota vyjadřuje myšlenku? Eddington, jeden z největších vědců své doby řekl: “Vždycky jsme si mysleli, že hmota je nějaká věc, ale nyní vidíme, že je něco více. Hmota je nyní více myšlenkou, než věcí.”